Étkezési pszichológia, receptek, rövid történetek - szép, színes fotókkal és ajánlókkal fűszerezve

Pszichológia a turmixgépben

Pszichológia a turmixgépben

3 inspiráló coaching kérdés - 3. rész

2017. január 06. - Paleonita

Megérkeztem a 3 részes sorozat harmadik, befejező részével, azaz egy utolsó kérdéssel...amin el lehet töprengeni...

(saját válaszom a poszt végén)


wp_20160430_16_30_36_pro_2.jpg

Hogyan táplálom a világot?

Biztos ismertek olyan embereket, akik szinte az egész életüket annak szentelik, hogy másoknak segítsenek, másokat támogassanak...mindig is csodáltam az ilyen lelkeket.

Nos, merüljünk csak el egy kicsit önmagunkban és az életünkben és nézzük csak...

*****

* Hogyan táplálom a világot?

* Milyen formában szolgálok másokat?

* Melyek az én ajándékaim, kincseim, amit másoknak, a világnak adok?

indigo_1_kicsi.jpg

Tudtátok, hogy aki másoknak segítséget nyújt, másokat táplál, felemel, támogat...az önmagán (is) segít, önmagát (is) táplálja, felemeli, támogatja?

Törvényszerű.

"What goes around, comes around." Ki mint vet, úgy arat.

Tartja a mondás...

Aki a világot táplálja, azt a világ is táplálja.

Képzeljétek el, hogy van egy "bankszámlátok", és minden egyes kedvességgel, segítséggel, támogatással, amit másoknak nyújtotok, gyarapszik ez a számla...

Hogyan táplálom (én) a világot?

  •  Én speciel nagyon szívesen főzök és sütök másoknak...ezt sokan már tudják. Szeretek beszélgetni és támaszt nyújtani azoknak, akik erre megkérnek és elfogadják a segítségemet. Nem olyan rég azt tanultam egy különleges suliban (parapszichológia) 2 éves képzés ideje alatt, hogy ha valaki odajön hozzánk az utcán és segítséget kér (pl. egy rászoruló)...tehát ha kimondottan hozzád jön oda és semmi fenyegetőt nem érzel magadra nézve (hozzáteszem, hogy soha életemben semmilyen negatív tapasztalatom nem volt e téren)...tehát hogy ha célzottan téged talál meg egy rászoruló, akkor kötelességed segíteni, természetesen a lehetőségeidhez mérten. Elég ritkán fordul elő, de azért párszor már megtörtént velem is.

Ez nem olyan, amikor TE kiszemelsz magadnak egy földön csücsölő embert és odamész és bedobsz egy százast az elhasznált, szakadozott, papír mekis pohárba...az egy kicsit másról szól...

Picit elkanyarodtam, tehát hogyan táplálom én a világot?

  •  Olyan ismereteket, tudást és tapasztalatokat gyűjtök, amelyek elsajátításával segíthetek másoknak és a családomnak, barátaimnak. Mindezt egy olyan szakterületen keresztül, amely a szívemhez és lelkemhez és az életmódomhoz is igen közel áll. Minden nap foglalkozom vele, hogy fejlődhessek és mindig készen álljak, ha szükség van rám.
  •  A családomat is táplálom, nap mint nap azon (is) dolgozom, hogy önmagamat testi-lelki és szellemi szinten megerősítsem, hogy békét, nyugalmat és szeretetet tudjak otthon áramoltatni. (ez az egyik legnagyobb feladata egy anyának az életében, sokáig ellenálltam, de rájöttem, hogy nem bújhatok ki a feladat és a felelősség alól...nincs más út...)
  •  Példamutatással is igyekszem táplálni a környezetemet, próbálom megmutatni az életnek a szép kis apró részleteit, amelyek mellett hajlamosak vagyunk (hisz én is így tettem régebben) elszaladni, holott meg kéne állni és mosolyogni, érezni az illatot, a szellőt, az érintést, amikor valaki ránk néz és a szeme sarkából küld nekünk egy szeretetteljes, lélekemelő mosolyt.

Hogyan táplálod a világot?

További szép hetet nektek!

Fotó: Somogyi Anita
Styling: Hársfai Nikolett

A bejegyzés trackback címe:

https://etkezestudat.blog.hu/api/trackback/id/tr2512103967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása