Étkezési pszichológia, receptek, rövid történetek - szép, színes fotókkal és ajánlókkal fűszerezve

Pszichológia a turmixgépben

Pszichológia a turmixgépben

Röviden magamról

2016. május 04. - Paleonita

"Kapcsolatunk az étellel és az étkezéssel metaforikusan szimbolizálja az élethez fűzött viszonyunkat." 

Gyerekkorom óta érdekelt a főzés, sütés, mindig is szerettem a saját készítésű ételeket és süteményeket megosztani a családdal, barátokkal. Huszas éveim végén lehetőségem nyílt néhány, még ma is igen népszerű és kiváló étteremben tanulni, jobbnál jobb séfek és szakácsok mutatták meg a konyhai fortélyok legjavát.

Később főzőiskolában is dolgoztam, párszor saját főzőkurzust is vezettem, akár 2 fős társaságnak is. Mindebből sejthető, hogy az ételhez és étkezéshez fűzött viszonyom nagyon mély és szenvedélyes.

Természetesen én is, mint a legtöbb nő, kamaszkorom óta igyekeztem mindig a legmegfelelőbb táplálkozási rendszert fenntartani az életemben és amikor kudarc ért, egy világ dőlt bennem össze. Akkor még nem tudtam, amit most már napi szinten tanulok és tapasztalatok...

A kislányom születését követően jött egy komoly átváltozás. Az otthon töltött pár év sokat segített abban, hogy mélyebbre tekintsek és jobban megvizsgáljam, megértsem és elfogadjam azokat a tényeket, eredményeket és állapotokat, amelyek segítségével néha halk suttogással, máskor pedig hangos kiabálással üzen a test, hogy a lehető legjobbat hozhassuk ki belőle. Hiszen a cél az, hogy elégedetten, kiegyensúlyozottan, életvidáman és pozitívan álljunk önmagunkhoz és az ÉLEThez - azaz az ÉTELhez.

A blog indításához a tudás nagy részét és az inspirációt Marc David és Emily Joy Rosen iskolájából merítettem (Institute for the Psychology of Eating), azokból a tanfolyamokból, amelyeket elvégeztem és a tanulásnak nincs és nem is lesz vége...

Szeretettel ajánlom mindenkinek az oldalukat, nekem valóban megváltoztatta az életemet...

http://psychologyofeating.com/

És hogy miről is szól ez a blog?

Étkezési pszichológia, receptek, rövid történetek - szép, színes fotókkal és ajánlókkal fűszerezve.

Érezd magad jól és kellemes olvasgatást!

pkk.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://etkezestudat.blog.hu/api/trackback/id/tr598685558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása